Loud Pipes Save Lives

Wednesday, November 21, 2007

Facerea de bine (în cazurile în care nu e f0otere...)

Mă ce să zic, din când în când, se mai întâmplă să mai ai și surprize plăcute, și pe bună dreptate, te fac să te bucuri de ”ziua de afară”, de 8mg gudron în fiecare pachet, de un zâmbet la un moment potrivit, de un capucino dimineața devreme, etc. Și cum se zice că ziua bună se cunoaște de dimineață, ei bine, speram eu nu cu un meeting de așa de dimineață, pot să spun că a fost foarte plăcut pentru cei câțiva dintre noi, să avem parte de un gest frumos din partea companiei. Aproape că mă simt foarte patriot în multinaționala asta :) Mai ales că vineri cică avem private party @Rooms.
P.S. yeah, I'm a corporate bitch....NOOOOT!!!!!1
P.S.2. Ăsta e primul meu post scris de pe noua mea jucărie -> ză MacBook
Care zice primu' ceva de poză cum că ar fi pe dos, își ia capacu'. E voit pusă așa :P (până îmi pun photoshopu' de mac sau gimpu', că ailaifurile de căcat nu au opțiuni de bun simț de gen flip this shitty picture. Ba au, just kidding. Dar nu-mi plac. :)) )
P.S.4 Da, am voie să pun poza aici

5 comments:

Anonymous said...

Ce mica-i lumea :)

Anonymous said...

schimbăăăăăăă la loooooooooooc template-ul. :D

ARES said...

ie-te că nu vreau :P

e şpan oricum, aşa că, ce rost are...

P.S. da, sunt conştient că acuma scriu ca prostu' (anonimu' nu se va deconspira, but I have a pretty good idea on WHO it is ;)).

Anonymous said...

actually nu cred că ai. da' noi fanii eram obişnuiţi cu template-ul vechi a lu' ares :D

în fine, te citim şi-aşa. :D :D

şi oricum era vorba de-un template doar, nu de o coaliţie mondială a anonimilor :)))

Anonymous said...

ah da, eu, anonimul cu template-ul, nu-s acelaşi cu primul care crede că lumea se micşorează :D asta în caz că erai în dubii.