Loud Pipes Save Lives

Monday, December 10, 2007

"Sunt un pericol social!" (dar mă tratez)

..."O să ajung probabil să servesc vreo 25 de ani de carceră la Folsom, dar dintr-o dată mi-am dat seama că poate merită să , când oricum în ziua de azi e prea greu să mai faci ceva destul de stupid... ţi se pun prea multe piedici" "Personal consider că ar trebui interzise computerele, din cauze ce ţin de securitatea fiecărui individ, pentru că au evoluat la gradul de arme în această perioadă. Pot fi uşor folosite pentru scopuri mai puţin... morale să spunem" Ştiu că nu se înţelege mare lucru din reportajul de mai jos,(e o limbă prea ciudată) şi oricum este parţial fake - personajul şi parte din activităţi, pentru rating şi publicitate, dar chiar şi aşa, partea reală este că nu îi de glumă cu www.insecure.org . n-joy, cum zicea marmota P.S. daţi-mi un Macbook şi sunt cuminte, promit.... NOT! Oops, deja am jucăria, mă întreb cum procedăm !?!? :))

No comments: