Loud Pipes Save Lives

Tuesday, November 13, 2007

Touching hearts, si nu e vorba de Yamaha :)

Tot bântuind netul în căutare de nimic zilele trecute, am dat peste ceva ce m-a impresionat destul de plăcut în materie de website și tot ce ține de asta, și cum am pretenția că în general nu mă impresionează prea des un întreg website, de la tehnologie pînă la creativitate, de la user experience până la implementare, am zis că nenea Jonathan Yuen merită o filă de cronică într-un oarecare blog...
Acuma, rugăminte la cine s-o împiedica de blogul ăsta abject: lăsați-mi și mie link-uri cu cele mai faine website-uri sau creații pe care le-ați văzut în ultima vreme.

Cică mulțumesc ;)


P.S. să nu deie dracii să zică și anume careva ceva ce începe cu ueb doi zero că vomit. pe ăla care zice :)) noah, spor,
/V

No comments: